5 Mart 2015 Perşembe

Flexispy Uyumlu Olduğu Telefonlar

Kullanıcılar tarafından en çok tercih edilen casus yazılım olan Flexispy; Android, iOS, Symbian işletim sistemine sahip ve Blackberry marka telefonlarla uyumludur. Bu işletim sistemine ve aşağıdaki özelliklere sahip cep telefonlarında Flexispy casus yazılımını rahatlıkla ve sorunsuzca kullanabilirsiniz.

Android
Marka ve model farketmeksizin Android sürümü 2.3 ile 4.4.4 arasında olan tüm cep telefonu ve tabletlerde Flexispy'ı sorunsuzca kullabilirsiniz.


iOS
iOS işletim sistemi 6.x ve 8.1.1 arasında olan tüm iPhone ve iPadlerinizde Flexispy' ı kullabilirsiniz. (Telefon veya tablete jailbreak uygulanmış olması gerekmektedir.)


Blackberry
İşletim sistemi 5.0 ve 7.1 arasında olan tüm Blackberry marka telefonlarda Flexispy'ı kullanabilirsiniz.


Symbian
Symbian Anna ve Symbian Belle işletim sistemini kullanan tüm Nokia marka telefonlarda Flexispy'ı kullanabilirsiniz.


Flexispy Uyumlu Olduğu Telefonlar Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Burak

0 yorum:

Yorum Gönder